certamen 2009.02.25. 09:53

Med1on is blogol

Med1on blog oldala:

Örömmel mondhatom, hogy Med1on is elkezdett blogolni.. :) Igaz, egyelőre nem a magánvéleményét írja meg, inkább érdekes informatikai híreket tesz közzé. Remélem idővel megjön a kedve,  ahhoz is, hogy leírja a véleményét.

 

Cebit ügyek:

Sajtósként regisztráltam a Cebit oldalán és hamarosan kaptam is egy visszaigazolást arról, hogy vették a regisztrációt. Ezutűn arra kértek, h a jegyeimet (amik még akkor nem voltak) regisztráljam a lapjukon. Újabb regisztráció, majd újabb jelszavak következtek. Ezután persze nem történt semmi, ezért írtam a Cebit ügyintézőnek h mi van? A válasz annyi volt, h vegyek jegyet és regeljem sajtósnak. Megtettem, de reg külcsot nem küldtek. :) Másnak jött egy levél, h elküldték a sajtós belépőt. Fél óra múlva pedig még egy levél, amiben a korábban rendelt sima jegyek számlája volt. (persze nem arra a névre amire kértem...)

Újabb levelek, regisztráció.. a végeredmény az lett, h van három sima és egy sajtós belépőm.. Kaotikus? Nekem is. Jövőre tuti rögtön egy telefonálással kezdek, mert ezt a procedúrát nem szeretném újra eljátszani!

Azért ennek ellenére a hardver-teszt.hu színeiben kimegyek a Cebit2009-re és lesz helyszíni riport..de ez az ügyintézés...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hardver-teszt.blog.hu/api/trackback/id/tr20964671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása